Доставка

Укрпошта
 Доставка на поштове відділення Укрпошти
      Оплата замовлень проводиться накладною платою, тобто оплачується при отриманні на вашому відділенні Укрпошти. Якщо сума замовлення 250,00 грн і більше, то вартість обробки та пересилки автоматично включена у вартість товару. Якщо ж ваше замовлення на суму менше вище зазначеної, тоді з вас додатково стягується плата за пересилання відповідно до тарифів УДППЗ «Укрпошта», але не менше 45,00 грн.
      За умовами надання послуг УДППЗ «Укрпошта», покупець оплачує комісію за пересилку коштів від суми замовлення:
 
включно до 2000,00 грн – 1%, але не менше 10,00 грн
понад 250,00 грн – 1% + 8,00 грн

Нова Пошта
 Доставка на склад кур'єрської служби Нова Пошта
      Мінімальна сума замовлення для безкоштовної доставки складає 900 грн, якщо сума менша - доставку оплачує клієнт, при цьому замовлення не може бути менше 400 грн. Як тільки ваше замовлення буде відправлено, ви отримаєте номер накладної по СМС, за яким зможете забрати посилку.
      При отриманні товару накладною платою, до вартості товару та доставки (якщо сума замовлення менша за 900 грн) додається комісія Нової Пошти за пересилку коштів:
40 грн + 0,5% від суми замовлення
      В разі, якщо ви хочете зробити передоплату - зателефонуйте, будь-ласка, до наших операторів (детальніше в розділі Контакти), або вкажіть дану інформацію в коментарі до замовлення.

Увага!
      Замовляючи доставку товару Новою Поштою – при отриманні, обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а такаж його зовнішній вигляд.
      У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання посилки та її оплати, а також скласти акт (претензію).
      

Пам'ятайте!
  • Для того, щоб не платити за зберігання посилки, вчасно забирайте її з поштового відділення або з відділення кур'єрської служби. Безкоштовно УДППЗ «Укрпошта» зберігає посилку 5 робочих днів від дати отримання.
  • Перевіряйте вагу відправлення, на поштовому відділенні.
  • Відповідальність за строки та цілісність доставки замовлення по території України, з моменту його передачі на відправку, несе УДППЗ «Укрпошта» або кур'єрська служба.
  • Скарги приймаємо протягом двох тижнів від дня отримання замовлення.
  • Якщо ви робите замовлення товару з каталогу ТМ «ДоброДар», то це означає вашу згоду на обробку цього і наступних замовлень, подальше листування та інформування про продукцію і послуги наших представників. Якщо вас не цікавить продукція представлена тут і ви не бажаєте отримувати каталог – достатньо повідомити нас про це будь-яким зручним способом (телефон, смс, лист, тощо).

Залишаємо за собою можливість:
  • Невиконання замовлення у зв’язку із закінченням товару на складі.